Asociácia volejbalových rozhodcov, Slovensko


DiskusiaRiešené situácieSmeč do out(u) - hráč v sieti

Robo Smetana pred 3 rokmi

 Robo Smetana
Smeč do out(u) - hráč v sieti

Dobrý večer , chcel by som sa opýtať ako sa rieši situácia ak utočiaci hráč zasmečuje „rúru“ do out(u) a blokujuci hrac pri dopade je v sieti no lopta ktorú smečujúci hráč síce je už v out(e) 3–4 metre ale este nedopadla na zem a leti v oute dalej a dalej dozadu haly no hrac uz sa dotkol siete.

Odpovedať

Fedor Tiršel pred 3 rokmi

Fedor Tiršel

Zdravim Ta Robo,

TL/DR: rozohravku ziska druzstvo smeciara, chyba bloku. Vzdy sa piska chyba, ktora nastala prva (okrem pripadu, ked chyby nastanu sucasne, rozohravka sa potom opakuje).

Pre vysvetlenie, podla pravidiel je lopta je v oute:

  • ak sa dotkne podlahy mimo ciar vymedzujucich ihrisko,
  • ak sa dotkne cudzieho predmetu, stropu, alebo osoby mimo hry
  • ak sa dotkne antenky, povrazov, stlpu,
  • + dalsie body z pravidla 8.4.

Takze ak je lopta este vo vzduchu a neporusila nic z vyssie uvedeneho, tak sa stale nic nedeje. Prva chyba co nastala podla Tvojho popisu je prave chyba blokara, ktory sa dotkol hornej pasky pri akcii hrania s loptou (viac info v pravidle 11.4).

Odpovedať

Odpoveď zrušiť odpoveď



Môžete použiť Texy! syntax. HTML značky nie sú povolené. Príklad povolenej syntaxe: "text odkazu":odkaz, **tučno**, *kurzíva*, `code`. Vaše IP adresa bude zaznamenaná.

Užívateľ

Zabudnuté heslo

Neprehliadnite

Facebook

Partneri

Logo: SVF Logo: MEVZA Logo: CEV Logo: FIVB Logo: volley-country Logo: Volejbal.sk

Staré stránky

Prejdite na staré stránky AVR.


Hlavné menu:
Vyhľadávanie: