Asociácia volejbalových rozhodcov, Slovensko


DiskusiaVoľná zónaKonferencia SVF - nedela 10.6.2018

Danica Viktoríni-Lisá pred 6 rokmi

Danica Viktoríni-Lisá
Konferencia SVF - nedela 10.6.2018

ahojte, len kratke info z webu SVF:

Konferencia neschválila návrh na zrušenie Slovak Volleymanagement s.r.o. a tým založenie novej s.r.o. Schválila zvýšenie odmien pre rozhodcov pre súťažný ročník 2018–2019 o infláciu za obdobie od posledného zvyšovania odmien a bez zmeny oproti minulej sezóne ostali náklady za cestovné – vo výške nákladov verejnej prepravy autobusom, alebo vlakom.

tesim sa na podrobnosti… :)

Odpovedať

Andrej Gerboc pred 6 rokmi

Andrej Gerboc

Ahojte,

ano tiez som to cital s uzasom, vie niekto z Prezidia kedy sa naposledy oficialne zvysovali odmeny (ja sa uz naozaj napamatam) a tiez kolko % SVF vycislilo tu inflaciu? To si myslim ze bude vcelku zaujimave cislo…

Vdaka.

A.

Odpovedať

Juraj Mokrý pred 6 rokmi

Juraj Mokrý

Len potvrdzujem, se posledné zvýšenie odmien o infláciu bolo pre sezónu 2013–2014.

Odpovedať

Danica Viktoríni-Lisá pred 6 rokmi

Danica Viktoríni-Lisá

ahojte, moje predosle komenty boli zmazane umyselne, aby neboli skreslujuce info, nove sumy odmien rozhodcov su uz predlozene do VP (podla info z P-AVR), takze informacie budu k dispozicii coskoro. Dac

Odpovedať

Dušan pred 6 rokmi

 Dušan

Ahoj Danica. Nevedel som, že si bola poverená P-AVR informovať hnutie o ekonomických záležitostiach /nič v zlom/, alebo len Ti to nedá, že sa neobjavujú žiadne informácie??????

Odpovedať

Danica Viktorini Lisa pred 6 rokmi

 Danica Viktorini Lisa

ahoj Dusko, rada Ta tu „vidim“… jasne, uplne pravda, nebola som poverena nikym… len sebou za "iniciativneho… " (dopln si podla potreby) :D :D :D …a ano… neda mi to, ze ziadne info pre clenov AVR :) :) :)

Odpovedať

Andrej Gerboc pred 6 rokmi

 Andrej Gerboc

Ahojte, ako to vyzerá s tou zápisnicou z VZ? Danica to už mala poslať na Prezídium ako písala…

Odpovedať

Danica pred 6 rokmi

 Danica

bolo poslane…

Odpovedať

Pavel Vaško pred 6 rokmi

Pavel Vaško

Ahojte kolegyne a kolegovia. Ja mám len jednu otázku na všetkých : ste spokojní s vykonávacími pokynmi? Nič Vás v nich neprekvapilo? Lebo mňa áno, a dosť výrazne. Pekný deň. P

Odpovedať

Pavol Andrejčák pred 6 rokmi

Pavol Andrejčák

Preco tak na rychlo prihlaska do sezony!!! To su uz doriesene podmienky nase! Podla mna nie. Clenovia AVR ak ste spokojny tak sa prihlaste. Ja nie som spokojny!!!

Odpovedať

Ivan Hudák pred 6 rokmi

Ivan Hudák

Ahojte kolegovia.. tak povedzme si, sme spokojní.. vyjadrite svoj názor v krátkom dotazníku, aby sme vedeli na čom sme.. https://goo.gl/…GdpvSHXCCNx2

Odpovedať

Ján Fiľo pred 6 rokmi

 Ján Fiľo

Pozdravujem Vás kolegyne a kolegovia. Neprihlasujem sa do sezóny 2018/2019.

Odpovedať

Dušan pred 6 rokmi

 Dušan

Ani ja

Odpovedať

Andrej Gerboc pred 6 rokmi

Andrej Gerboc

Ahojte, pridam vlastny pohlad na odmeny… Co sa tyka navysenia odmien za vykon cca 4% sice nie je podla mojho ocakavania, ale aspon nieco a hlavne ak sa budu kazdy rok zvysovat aspon o takuto sumu tak fajn. Ovela viac som nespokojny s upravou resp. neupravou „cestovneho“. Najviac ma trapi, ze stale nebolo doriesene ani len to, ze ked uz si nemozem pri pouziti auta uctovat miestnu dopravu, tak nech si aspon uctujem realne km (nie vsetci byvaju priamo v centre, tak ako aj haly nie su vzdy v centre miest). 1 sezonu cca 3–4 roky dozadu bolo uvedene/pocul som, ze sa to berie podla Via Michelin a „recommended“ trasa ale uprimne neviem ci to bolo niekde oficialne… Som z Bratislavy a ako najlepsi priklad posluzi piskanie v Pezinku, kde podla cestovneho na stranke AVR je to 2,70 (spolu 44 km zaokruhlene nahor) a realita odo mna z domu by malo byt 3,10 (spolu 53 km zaokruhlene nadol) cize o 40 centov by som mal dostat viac. A teraz keby som chcel pouzit verejnu dopravu zaplatil by som 3,60 za predpokladu ze to dam do 90 minut z domu (co by sa malo dat stihnut okrem piatka poobedia). Cize rozdiel 90 centov v moj neprospech. Preco by som si to mal kompenzovat z odmeny za vykon? Niekto povie nech nechodim autom ale verejnou dopravou na co by som sa opytal kolko klubov v Extralige (na 99,9% ziadny) a kolko klubov v 1.lige (tak na 98% ziadny) pouzivaju verejnu dopravu pri ceste na zapasy??? Okrem toho, ze do niektorých miest by som musel ist na „celodenny“ vylet a niekde by som sa dokonca po zapase uz ani nemusel domov dostat, nakolko verejna doprava je na Slovensku taka aka je, cize toto je moj hlavny argument na pouzitie auta. Ked zoberiem normovanu spotrebu mojho auta vychadza mi „kilometrovne“ 9 centov na km a ked realnu spotrebu (8 litrov benzinu na 100 km) tak 11 centov na km, kde som ratal cenu 1 l benzinu 1,35 €. To je samozrejme len na PHM, cize si myslim ze navrhovane „kilometrovne“ 15 centov/km nie je vobec prehnana poziadavka. Este spomeniem pausalne cestovne v BA – okrem poslednej sezony bolo 2 €, minulu sezonu sa zvysilo na 2*2 € cize 4 € co ale nezodpovedalo zvysovaniu cien listkov MHD, ktora prebehla uz davnejsie no nebola zohladnena v ESORe. Realita je taka, ze 60 min. listok co pokryje cele mesto stoji 1,20 € cize 2,40 € takze opat o 40 centov menej nez dostanem. Samozrejme toto je moj nazor, s ktorym mozete i nemusite suhlasit. Vobec sa teda necudujem ak niekto zacne piskat a zrata si vsetky naklady co ma, ze moze aj velmi rychlo s piskanim skoncit ak u nej/neho nie je laska k volejbalu hlboko zakorenena… Zdar a silu

Odpovedať

Ďurko Ferko pred 6 rokmi

Ďurko Ferko

myslím, že riešiš cestu v Blave. Čo potom keď pôjdeš pískať autom 200 km sám?

Odpovedať

Andrej Gerboc pred 6 rokmi

Andrej Gerboc

To bol iba priklad co to moze spravit aj na takej „malej“ vzdialenosti. Mimochodom pokial viem deleguje sa do cca 150 km okrem najlepsieho rozhodcu, kde ale kluby nemaju problem pokial viem si priplatit. Este taka poznamka pre kolegov, co sa uz prihlasili ale chcu to zmenit, da sa to v nastaveniach zmenit a opat odoslat.

Odpovedať

Igor Porvazník pred 6 rokmi

Igor Porvazník

V prvom rade mám pocit, že Ďurko Ferko nie je náš člen :-) Ale kľudne mu odpoviem, že za 8 rokov čo robím delegácie (s ročnou pauzou) nikdy nikto nešiel pískať sám 200 km :-)

Odpovedať

Dušan pred 6 rokmi

 Dušan

Ahojte.

Chcel by som sa spýtať P AVR kto bol na poslednom zasadnutí SR SVF? Vraj hlasoval za výmenu konateľa Slovak Volleymanagement s.r.o. /mal na to súhlas prezídia? a vraj sklamal p. prezidenta/, ale neriešil problémy rozhodcov /VP/. Nebolo by vhodné predniesť požiadavku /problematiku/ na tejto úrovni?

Odpovedať

Igor Porvazník pred 6 rokmi

Igor Porvazník

Duško servus,. Štefan je právoplatne, konferenciou zvolený člen SR SVF so všetkými právami a povinnosťami a nie som si istý, že potrebuje ku každému svojmu kroku súhlas P – AVR. .Myslím, že o VP rokoval, takže podľa mňa riešil aj problémy rozhodcov. Čo sa mu podarilo, či nepodarilo, to už nech každý zhodnotí sám, bolo to v sprievodnom liste k prihlasovaniu do sezóny. Požiadavku na kilometrovné odmietol najvyšší orgán SVF – konferencia. Ako som povedal na zasadnutí P – AVR – tak, ako sa na základe schválených VP a v nich uvedených podmienok prihlasujú do súťaží družstvá, majú právo prihlásiť, či neprihlásiť sa aj rozhodcovia. Ak sa neprihlási dostatočný počet rozhodcov, nebudeme schopí pokryť súťaže a potom sa tým bude musieť hnutie zaoberať zas a znova.

Odpovedať

Andrej pred 6 rokmi

 Andrej

Ahoj Dušan,

podľa zápisnice z rokovania to bol člen SR – zástupca rozhodcov Štefan Hank…Bohužiaľ toto nie je jediný z môjho pohľadu „divný“ prípad (tak ale ja nie som právnik) a ja napr. nerozumiem ani UZ 2/2/2018 z VZ kde sa píše, že P-AVR schvaľuje vyplatenie odmien rozhodcom beach volejbalu za rok 2009 podľa prílohy č.1 a pritom je tam k tomu len návrh Pištu Hanka a potom nesúhlas Igora Porvazníka, ale nič o nejakom hlasovaní a pod. a celkovo pri žiadnom z uznesení to nie je, ale ako som už písal, nie som právnik a nepoznám formálnu stránku, no keďže VZ je najvyšším orgánom AVR, myslím že by tam niečo malo byť – neviem či Lukáš alebo niekto z DR AVR by sa k tomuto mohol vyjadriť…

Odpovedať

Andrej pred 6 rokmi

 Andrej

Ahojte,

musím sa poopraviť, nie je to UZ 2/2/2018 z VZ ale zo zasadnutia Prezídia AVR 02–2018 takže počítam, že tam to zase funguje „právne“ inak. To že Štefan je právoplatne zvolený v SR SVF o tom ja nemám najmenších pochýb, toto je určite v poriadku.

Odpovedať

Andrej Gerboc pred 6 rokmi

Andrej Gerboc

Ahojte,

ešte by ma zaujímalo, nakoľko do 5.7. bolo prihlasovanie sa do novej sezóny, koľko rozhodcov v jednotlivých licenciách sa vlastne prihlásilo. Stačia počty, tak dúfam, že tieto čísla sa môžu zverejniť, nemalo by tým prísť k porušeniu GDPR…

Vopred ďakujem.

A.

Odpovedať

René Heitlinger pred 6 rokmi

René Heitlinger

To by som aj ja rad vedel, nakolko prihlasovanie do 5.7 a pan sutazny riaditel posle vsetky podklady (aj s chybami) 12.7.

To sme sa este stale nic nepoucili ?!

Dakujem R

Odpovedať

Pavel Vaško pred 6 rokmi

 Pavel Vaško

Ahojte. Len by som chcel vedieť kto a na základe čoho dal navrh na hlasovanie konferencii o našich požiadavkách. Nie asi, chcel by so to vedieť presne. Ešte by som podotkol, že na požiavkách treba trvať nie navrhnúť kto nechce nemusí. Nie je to tak „trochu“ alibistické?P

Odpovedať

Igor Porvazník pred 6 rokmi

Igor Porvazník

Nie Paľko, nezdá sa mi to alibistické. Ani trochu.

Odpovedať

Odpoveď zrušiť odpoveď



Môžete použiť Texy! syntax. HTML značky nie sú povolené. Príklad povolenej syntaxe: "text odkazu":odkaz, **tučno**, *kurzíva*, `code`. Vaše IP adresa bude zaznamenaná.

Andrej Gerboc pred 6 rokmi

Andrej Gerboc

Ahojte,

ako to teda je s tými počtami prihlásených rozhodcov v jednotlivých licenciach? Už je dosť dlho po termíne, tak snáď by to už mohol mať niekto zrátané… Samozrejme môžu sa ešte oneskorene prihlásiť „opozdilci“ ale tých by malo byť už len pár…

Ďakujem za info.

Andrej

Odpovedať

Fedor Tiršel pred 6 rokmi

Fedor Tiršel

Ahoj Andrej… prihlasenych je cca 64 kolegov, ktori mozu rozhodovat sutaze.

Odpovedať

Andrej Gerboc pred 6 rokmi

 Andrej Gerboc

Vďaka za info Fedor.

Odpovedať

Miroslav Orolím pred 6 rokmi

Miroslav Orolím

tak a tu je prehlad inflácií z predchádzajúcich rokov. Mám za to ze ak sa naposledy zvysovalo v sezone 2013/14 tak po tomto malo byt navysené za roky inflacie podla statistickeho uradu:

2013 – (1,4%) 2014 – (-0,1%) – deflacia 2015 – (-0,3%) – deflácia 2016 – (-0,5%) – deflácia 2017 – (1,3%)

tieto roky na sezonu 2018/19. Takze ak zoberieme hodnotu povedzme 1.ligy zien suma 31,50€ tak po spočítaní by to teraz malo byť 32,06€ takze za 5 rokov navýšenie o 0,56€ /to som počítal aj s deflaciami). Keby sa to navysilo len o inflaciu za dva roky tak by to malo byt 32,36€. Takže 0,86€ za 5 rokov.

zdroj: statisticky úrad SR

Odpovedať

Miroslav Orolím pred 6 rokmi

Miroslav Orolím

ešte jedna podstatná poznámka odo mňa. Trošku pomáham s ekonomikou Dolnokubínskemu klubu.

Každý klub má nejakú schválenú čiastku od SVF, ktorú si môže dať preplatiť (náklady ktoré realáne zaplatil – nájom telocvične, doprava, strava, lopty, vaky, siete a pod.)

Nie sú tam však náklady na rozhodcov. Prečo by si klub nemohol preplatiť na SVF rozhodcu fakturanta? Ja tomu nerozumiem. Možno keby mohol, tak by nemali problém zaplatiť aj viac rozhodcu.

Odpovedať

Hlavné menu: